بیجنگ-گوانگسی تعاون کے فروغ کے لیے ناننگ چونگ گوانکن سائنس اینڈ ٹیکنالوجی پارک کے ساتھ مل کر کام کرتا ہوا

ناننگ، چین، 10 مئی 2016ء/سن ہوا-ایشیانیٹ/– دسمبر 2015ء میں حکومت ناننگ، چونگ گوانکن سائنس اینڈ ٹیکنالوجی پارک کی انتظامی کمیٹی اور چونگ گوانکن ڈيولپمنٹ گروپ نے بیجنگ میں ایک تزویراتی تعاون کے ڈھانچہ پر مشتمل معاہدے پر دستخط کیے، اور دونوں علاقوں کے درمیان تعاون کو فروغ دینے اور جدت طرازی اور ہم آہنگی کو بڑھانے کے لیے تینوں فریقین کے لیے مشترکہ میکانزم تشکیل دیا گیا۔ معاہدہ 2015ء ناننگ-بیجنگ تعاون کے اتفاق کا نتیجہ تھا، اور ناننگ کی جانب سے جدت طرازی سے تحریک پانے والی ترقی کی حکمت عملی نافذ کرنے کا اہم طریقہ بھی۔

یہ تعاون صنعتوں، پالیسیوں، منصوبوں کے حوالے سے اور افراد کے تبادلے سے متعالق ہے، جو تین حصوں پر مشتمل ہے۔ پہلا ایک ناننگ-زیڈ پارک انوویشن سینٹر کا قیام، اور اسے سائنس و ٹیکنالوجی کا مرکز بنانا، تزویراتی ابھرتی صنعتوں میں مظاہرہ اور خدمات دینا جو صرف وسط-جنوبی اور جنوب-مغربی چین کو ہی خدمات نہ دیں بلکہ پورے آسیان ممالک کے لیے فائدے لے کر آئیں، ساتھ ہی صنعتوں کے تعاون، وسائل کے تبادلے اور نتائج اور جدت طرازی سے ہونے والی ترقی کو سہولت دینا۔ دوسرا، آئی ٹی، اسمارٹ سٹی، توانائی حفاظت اور ماحولیاتی تحفظ اور حیاتیاتی صحت عامہ کے شعبوں میں نئے تعاون کا آغاز ہے جو چونگ گوانکن سائںس اینڈ ٹیکنالوجی پارک کے روایتی شعبوں کی ترقی کی بنیاد پر ہو، ٹیکنالوجیکل پختگی، صنعت کاری کی اعلیٰ سطح اور وسیع تناظر کے ساتھ۔ تیسرا، ایک چین-آسیان آئی ٹی بیس تیار کرنا جو انٹرنیٹ + آسیان خطہ + چونگ گوانکن پارک + ناننگ کے نمونے پر کام کرے۔

تینوں فریقین کے مطابق یہ تعاون مکمل فوائد سے کھیلنے کا موقع دے گا اور باہمی فائدے لائے گا، جو نہ صرف بین العلاقائی مشترکہ کوشش سے ہونے والی جدت طرازی اور ترقی کو خدمات دے گا بلکہ جدت طرازی کی تحریک سے ناننگ میں ہونے والی ترقی کے نفاذ کو بھی بہتر بنا کر اسے نئے عہد میں لائے گا۔

گوانگ سی چوانگ خود مختار علاقے کی قائمہ کمیٹی کے رکن اور سیکریٹری میونسپل پارٹی کمیٹی وانگ سیاؤڈونگ، بیجنگ کے ڈپٹی میئر سوئی چی جیانگ اور چونگ گوانکن ڈیولپمنٹ گروپ کے صدر سو چیانگ نے دستخطی تقریب میں شرکت کی۔ ناننگ کے میئر چو ہونگ بو، ڈائریکٹر انتظامی کمیٹی چونگ گوانکن سائنس اینڈ ٹیکنالوجی پارک گو ہونگ اور چونگ گوانکن ڈیولپمنٹ گروپ کے جنرل مینیجر چو ینفان نے فریقین کی جانب سے معاہدے پر دستخط کیے۔

ذریعہ: ناننگ میونسپل بیورو آف نیوز