پولی پلاسٹکس نے دوسری نسل کے مایع بلوریں پولیمر لیپیروس (ر) کی مارکیٹنگ کا آغاز کر دیا

AsiaNet  53031

ٹوکیو، 16 مئی/کیوڈو جے بی این/ایشیانیٹ/  ایشیانیٹ پاکستان–

پولی پلاسٹکس کمپنی لمیٹڈ نے 16 مئی کو برقی اجزاء کی ایپلی کیشنز کے لیے مایع بلوریں یعنی لیکوئیڈ کرسٹل پولیمر (ایل سی پی) کے نئے برانڈ لیپیروس (ر) کی مارکیٹ لانچ کا اعلان کر دیا۔ پولی پلاسٹکس اس دوسری نسل کے ایل سی پی کی تیاری میں کامیاب رہا جو ابھی پیش کردہ ایل سی پی کے مقابلے میں زبردست کارکردگی اور خصوصیات کا بہتر توازن دیتا ہے۔

ایل سی پی ایک سیال ہے جو حرارت کے خلاف مزاحمت رکھتا ہے اور بہاؤ، میکانیکی اور ڈھل جانے کی صلاحیتیں رکھتا ہے۔ یہ برقی و برقیاتی آلات کی تیاری میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے خصوصاً جدید برقی اجزا کو چھوٹا اور زیادہ پتلا بنانے میں ایک اہم کردار ادا کر رہا ہے۔ پولی پلاسٹکس سالوں سے پیش کردہ ویکٹرا (ر) ایل سی پی پروڈکٹ لائن اپ کے ذریعے صارفین کی بڑی تعداد کے سامنے اچھی ساکھ رکھتا ہے۔ البتہ چھوٹے و پتلے برقی اجزاء کی طلب اک ایسا رحجان ہے جس کے بارے میں توقع ہے کہ یہ آگے بھی جاری رہے گا، اور ایل سی پی کی کارکردگی میں مزید ارتقاء کے لیے یہ طلب ایک نئے مرحلے پر پہنچ چکی ہے۔ مارکیٹ کی اس طلب کو پورا کرنے کے لیے پولی پلاسٹکس متعدد سالوں سے دوسری نسل کے ایل سی پی کی تیاری پر کام کر رہا تھا۔ لیپیروس (ر) جی اے سیریز اور ایس اے سیریز اب مارکیٹ میں آنے کے لیے تیار ہیں۔

لیپیروس (ر) جدید پولیمر بیس سے تیار کردہ ایک ایل سی پی ہے جو پولی پلاسٹکس کی اپنی مالیکیولر ڈیزائن ٹیکنالوجی کو استعمال کر رہی ہے جو سالوں کی ایل سی پی تحقیق و پیشرفت کا نچوڑ ہے۔ جاری کردہ لیپیروس (ر) جی اے سیریز اور ایس اے سیریز کی مصنوعات خصوصیات کا شاندار توازن رکھتی ہیں جو موجودہ ایل سی پی مصنوعات کی لائن اپ کے مقابلے میں حرار ت کے خلاف بہتر مزاحمت اور میکانیکی خصوصیات کی حامل ہیں جبکہ بہاؤ کو بڑے پیمانے پر بہتر بنا رہی ہیں اور مڑنے کی بہتر اور جہتی استحکام خصوصیات بھی پیش کر رہی ہیں۔

1985ء میں سیال مادوں کی مارکیٹنگ کے آغاز سے پولی پلاسٹکس نے اپنی ایل سی پی مصنوعات کی لائن اپ کو ایپلی کیشن ضروریات اور متنوع استعمال کے لیے وسعت بخشی ہے۔ اس فہرست میں بہتر میکانیکی خصوصیات کے ساتھ ویکٹرا (ر) اے سیریز ، حرارت کے خلاف بہترین مزاحمت کی حامل ویکٹرا (ر) ای آئی سیریز  اور حرارت کے خلاف زبردست مزاحمت اور بہاؤ کی اچھی خصوصیات کی حامل ویکٹرا (ر) ایس سیریز شامل ہیں۔

اپنی ویکٹرا (ر) ایل سی پی مصنوعات کی فہرست کے علاوہ نئی نسل کی ایل سی پی لیپیروس (ر) جی اے سیریز اور ایس اے سیریز کا مارکیٹ میں اجراء انتہائی چھوٹی اور پیچیدہ جدید برقی مصنوعات کی تیاری میں ایل سی پی کےاستعمال میں مزید اضافے کو متوقع بنائے گا۔ آگے بڑھتے ہوئے پولی پلاسٹکس لیپیروس (ر) پروڈکٹ لائن اپ کو مزید بڑھانے کا ارادہ رکھتا ہے تاکہ وہ صارفین کی بدلتی ہوئی اور مختلف ضروریات کو بروقت انداز میں پورا کر سکے۔

-ویکٹرا (ر) سی این اے ہولڈنگز ایل ایل سی یا اس کے متعلقہ اداروں کا رجسٹرڈ ٹریڈ مارک ہے اور اسے لائسنس کے تحت پولی پلاسٹکس کمپنی لمیٹڈ تیار کرتا ہے۔

-لیپیروس (ر) جاپان اور دیگر ممالک میں پولی پلاسٹکس کمپنی لمیٹڈ کا رجسٹرڈ ٹریڈ مارک ہے۔

ذریعہ: پولی پلاسٹکس کمپنی لمیٹڈ

رابطہ: کی ایبانو

ایڈمنسٹریشن ڈپارٹمنٹ

پولی پلاسٹکس کمپنی لمیٹڈ

ٹیلی فون: +81-3-6711-8600

ای میل: kei.ibano@polyplastics.com

یو آر ایل: http://www.polyplastics.com/en/