میوزیکل “دی ساؤنڈ آف میوزک” پہلی بار سالزبرگ میں کھلے گا

AsiaNet 46784

سالزبرگ، آسٹریا، 17 اکتوبر/پی آرنیوزوائر-ایشیانیٹ/

“دی ساؤنڈ آف میوزک” نے دہائیوں سے سالزبرگ شہر کی شہرت و مقبولیت میں اہم حصہ ڈالا ہے۔ بین الاقوامی سطح پر کئی کامیابیوں کے بعد میوزیکل  کو سالزبرگرلینڈس تھیٹر میں 23 اکتوبر 2011ء سے دیکھا جا سکتا ہے ۔ مزید برآں، 4 نومبر سے سالزبرگ عجائب گھر ایک انوکھی نمائش کا آغاز کرے گا جو وون ٹراپ خاندان کی زندگی اور تذکرے کے لیے مخصوص ہوگی۔

میوزیکل “دی ساؤنڈ آف میوزک”، جو دنیا بھر میں بہت کامیاب رہی ہے، 23 اکتوبر 2011ء سے سالزبرگ میں اپنے اصلی تاریخی مقام میں شروع ہو سکتی ہے، جہاں اس اصل کہانی وجود میں آئی۔ سالزبرگرلینڈس تھیٹر میں انتظامات کو خاص طور پر سالزبرگ کے لیے کیا گیا اور اپنی طویل کاسٹ کی بدولت سرفہرست بین الاقوامی شخصیات خصوصاً معروف  جرمن موسیقار اووے کروگر کو بطور بیرون وون ٹریپ اور معروف ولندیزی گلوکارہ وتسکے وان تونجرن کو ماریہ کے طور پر شامل کرنے کے قابل ہوا۔

میوزیکل جرمن زبان میں پیش کیا جائے گا جبکہ انگریزی سب ٹائٹلز ساتھ ساتھ ہوں گے اور اس میں آخر میں انگریزی میں ایک گانا بھی شامل ہوگا۔ میوزیکل جون اِس وقت 2012ء تک چلانے کا منصوبہ ہے – توسیع پر غور کیا جا رہا ہے۔ درخواست پر انگریزی زبان میں شو کی خصوصی کارکردگی دستیاب ہوں گی۔

سالزبرگ عجائب گھر میں خصوصی نمائش

4 نومبر 2011ء سے سالزبرگ عجائب گھر ایک خصوصی نمائش پیش کرے گا جس کا عنوان ” Die Familie Trapp – Realität und ‘The Sound of Music'” یعنی [“وان ٹریپ فیملی – حقیقت اور “دی ساؤنڈ آف میوزک”] ہوگا۔ نمائش اپنی وسعت اور طرز کے اعتبار سے بے مثال ہے۔ وون ٹریپ خاندان کی زندگی، جو صدی کے اختتام کی مجازی عکاس اور، “دی ساؤنڈ آف میوزک” میں، ایک ابلاغی عجوبہ روزگار بنا، جسے متعدد حقیقی نمونوں، موسیقی کی ریکارڈنگ، انٹرویوز اور تصاویر کے ذریعے دو سطحوں میں پیش کیا جائے گا۔

متنوع پیشکش

“دی ساؤنڈ آف میوزک” سالزبرگ کے لیے ہمیشہ موسیقی کا سفیر رہا ہے۔ کم ازکم 40 فیصدمہمانوں کے لیے شہر کا دورہ کرنے کی یہ اہم وجہ ہے۔ “دی ساؤنڈ آف میوزک” کے شائقین کو سالزبرگ میں کھوج کی تلاش کے لیے مختلف مواقع ملتے ہیں، خصوصاً بس ٹورز، سٹی ٹورز، عشائیہ تقاریب، میریونیٹ تھیٹر میں  فن کے مظاہرے اور وون ٹریپ فیملی کی رہائش گاہ میں جہاں وہ رات بھی گزار سکتے ہیں۔

http://www.salzburg.info/the-sound-of-music

ماریہ آلتن دورفر، altendorfer@salzburg.info، +43(0)622-88987-500۔

ذریعہ: ٹورازمس سالزبرگ جی ایم بی ایچ