ریال میڈرڈ نے چین میں کلب کے موبائل مواد کے حقوق کی خصوصی تقسیم کے لیے وائزکی کے ساتھ خصوصی معاہدے پر دستخط کر دیے

Asianet 45533

جنیوا، 19 جولائی 2011ء/ پی آرنیوزوائر-ایشیانیٹ/

وائزکی نے آج ریال بیسویں صدی کے بہترین فٹ بال کلب ریال میڈرڈ کلب فٹ بال کے ساتھ خصوصی معاہدے کا اعلان کیا ہے جس کے مطابق وہ آنے والے سیزن 2011/2012ء میں چین میں کلب کے موبائل مواد کی خصوصی تقسیم کرے گا۔ یہ اعلان وائزکی کی نئی ابلاغی حکمت عملی کا عکاس ہے جو اب معروف برانڈز کے ساتھ کام کر رہا ہے، جو برانڈز کے موبائل مواد کے محدود حقوق کےساتھ اُن کی برانڈ قدر کو منتخب ممالک میں وائز کی کے صارفین کے ساتھ ترتیب دیتا ہے۔

معاہدے کے تحت وائزکی اور چینی شراکت دار ریال میڈرڈ کے موبائل مواد کی تقسیم اور مارکیٹنگ کے ذمہ دار ہوں گے جو چین اور چینی ریال میڈرڈ شائقین کے پھیلے ہوئے نیٹ ورک کا احاطہ کرے گا۔

وائز کی کے بانی و سی ای او کارلوس موریرا نے کہا کہ “وائزکی ریال میڈرڈ کو چین میں باضابطہ موبائل مواد کی تقسیم کے ذریعے اضافی آمدنی حاصل کرنے اور وائزکی کی عالمی شہرت یافتہ  ٹیکنالوجیوں کے استعمال کے ذریعے ریال میڈرڈ کا خصوصی موبائل مواد حاصل کرنے کا انتخاب کرنے والے ریال میڈرڈ شائقین موبائل کمیونٹی تخلیق کرنے میں میں مدد دے گا۔”

نیو میڈیا ریال میڈرڈ کے سربراہ پیدرو دوارتے نے کہا کہ “ہم وائزکی کے ساتھ شراکت داری پر خوش ہیں، جو تیزی سے ابھرتی ہوئی موبائل مارکیٹ کمیونٹی کے ذریعے چین میں کلب کی موجودگی میں اضافہ اور چین میں ہماری شہرت کو مضبوط کرے گا ۔ ہمارے متحرک لائسنسنگ ماڈل  اور اب وائزکی کی بدولت ریال میڈرڈ کے شائقین اپنے موبائلز میں دنیا کے کسی بھی حصے میں کلب کی بہترین تصاویر، وڈیوز اور خبریں دیکھ سکتے ہیں، اور اب وائزکی کی مدد سے ہم چینی مارکیٹ میں بھی داخل ہو رہے ہیں۔”

چین ریال میڈرڈ برانڈ کے لیے بڑی مارکیٹ ہے اور اب یہ کمیونٹی وائزکی کی وائز آئی ڈی ٹیکنالوجی کی مدد سے ریال میڈرڈ کے بہترین مواد تک رسائی رکھے گی۔

ریال میڈرڈ اور وائزکی کے اعلان کا مکمل متن یہاں دیکھا جا سکتا ہے:

http://www.presseportal.ch/go2/wisekey/Real-Madrid/contract

یہ بھی ملاحظہ کیجیے:

http://www.youtube.com/watch?v=1IDqU1t6Yyw

 

ذریعہ: وائزکی ایس اے

رابطہ: ایلین وین برگ

وائزکی ایس اے

eweinber@wisekey.com

+41-22-594-30-00