اے ای ایچ آئی نے ایڈاہو نیوکلیئر پاور پلانٹ سائٹ کے لیے اتفاق رائے سے ری زون منظوری حاصل کر لی

Asianet 45156

بوئسے، ایڈاہو، 21 جون 2011ء/پی آرنیوزوائر-ایشیانیٹ/

امریکہ میں مقامی سائٹ کی منظوری حاصل کرنے والا اور جاپانی سونامی کے بعد نیوکلیئر سائٹ کی منظوری حاصل کرنے والا پہلا آزاد بجلی پیدا کرنے والا ادارہ

آلٹرنیٹ انرجی ہولڈنگز انکارپوریٹڈ (او ٹی سی: AEHI؛ http://www.aehipower.com) نے اعلان کیا ہے کہ اس نے پایے تے کاؤنٹی، ایڈاہو میں ایک نیوکلیئر پاور پلانٹ کی تعمیر کے لیے مقامی ریزون کی حتمی منظوری حاصل کر لی ہے۔

(لوگو: http://photos.prnewswire.com/prnh/20100907/AQ59921LOGO)

20 جون کو پایے تے کاؤنٹی کمشنرز نے اتفاق رائے سے اس درخواست کو منظور کیا، جو ادارے کے لیے ایک تاریخی کامیابی اور جاپان کے سونامی کے نتیجے میں پیش آنے والے واقعے کے بعد بین الاقوامی جوہری توانائی کی نشاۃ ثانیہ ہے۔ اے ای ایچ آئی پہلا عوامی آزاد بجلی پیدا کرنے والا ادارہ ہے جس نے امریکہ میں مقامی نیوکلیئر سائٹ کی منظوری حاصل کی ہے۔ اے ای ایچ آئی ایک جدید نیوکلیئر پاور پلانٹ کے لیے ایک مشترکہ تعمیراتی و چلانے کے اجازت نامے کے لیے یو ایس نیوکلیئر ریگولیٹری کمیشن (NRC) کے ساتھ وفاقی منظوری کے عمل میں داخل ہونے کا ارادہ رکھتا ہے۔

اے ای ایچ اے کے سی ای او ڈان گلسپی نے کہا کہ “میں مشکل وقت میں ساتھ رہنے پر اپنے حصص یافتگان اور حامیوں کا شکار گزار ہوں۔ ہم نے دنیا کے سامنے ثابت کیا ہے کہ اس عمل کو اینٹی نیوکلیئر کارکنوں کی تمام تر کوششوں کے باوجود مکمل کیا جا سکتا ہے۔ اب میری نظریں وفاق کے عمل پر مرکوز ہیں، جیسا کہ امریکی حکومت کے اہم عہدیداران جیسا کہ صدر براک اوباما نے جوہری توانائی کی حمایت کی ہے۔”

آلٹرنیٹ انرجی ہولڈنگز انکارپوریٹڈ کے بارے میں (http://www.aehipower.com) — آلٹرنیٹ انرجی ہولڈنگز جدید کاربن سے آزاد توانائی کے طریقے بناتا اور مارکیٹ کرتا ہے۔ ادارہ ملک کا واحد آزاد نیوکلیئر پاور پلانٹ بنانے والا ادارہ جو جوہری توانائی سے محروم کئی ریاستوں میں نئے پاور پلانٹس بنانا چاہتا ہے؛ جن میں ایڈاہو انرجی کمپلیکس قائدانہ منصوبہ ہے۔ دیگر کاروبار میں انرجی نیوٹرل (ر)، جو گھروں اور کاروبار کی توانائی کی ضروریات کو کم کرتا ہے (http://www.energyneutralinc.com) اور گرین ورلڈ واٹر (ٹ م)، جو نیوکلیئر ری ایکٹرز کے حامل ترقی پذیر ممالک کو پینے کے قابل پانی کی پیداوار، بجلی پیدا کرنے اور دیگر موزوں ایپلی کیشنز میں مدد دیتا ہے (http://www.greenworld-h2o.com)۔

سیف ہاربر بیان: اس خبری اعلامیہ میں پیش کردہ وہ بیانات جو خالصتا تاریخی نہیں ہیں، جو آلٹرنیٹو انرجی ہولڈنگز کے ارادوں، امیدوں، آسروں، آرزوؤں،خاکوں، منصوبوں، تجویزوں یا مستقبل کی پیش بینیوں کے حوالے سے  ہوں پرائیوٹ سیکورٹیز لٹی گیشن ریفارم ایکٹ 1995ء کے تحت مستقبل کے حوالے سے بیانات میں شمار ہوتے ہیں۔ ایسے بیانات خطرات و غیر ممکنات کا سبب ہوتے ہیں جو ہمارے نتائج کو مستقبل کے حوالے سے اس طرح کے بیانات میں پیش کردہ یا ظاہر کردہ بیانات سے بالکل بدل سکتے ہیں۔ آپ کو ایس ای سی میں ہماری جمع کردہ رپورٹوں کا تفصیلی مطالعہ کرنا چاہیے۔ ہم مستقبل کے حوالے سے اس طرح کے بیانات کو اپ ڈیٹ کرنے کی کوئی ذمہ داری یا ارادہ نہیں رکھتے، الا یہ کہ قانونی طور پر اس کی ضرورت ہے۔

ذریعہ: آلٹرنیٹو انرجی ہولڈنگز انکارپوریٹڈ

رابطہ: ڈین ہملٹن، ڈائریکٹر، کارپوریٹ کمیونی کیشنز، آلٹرنیٹو انرجی ہولڈنگز انکارپوریٹڈ،

+1-208-939-9311،

dan@aehipower.com