ٹیلیئرٹی نے براڈکاسٹ ایشیا 2011ء میں 32 چینل ایس ڈی، موبائل اور ویب ٹی وی انکوڈنگ سسٹم ایس ای ایس 3200 متعارف کروا دیا

AsiaNet 45129

سنگاپور، 20 جون، 2011ء/پی آرنیوزوائر-ایشیانیٹ/

دنیا کو ٹھوس ترین وڈیو پلیٹ فارم موثر ملٹی چینل انکوڈنگ کی عالمی ضرورت کو پورا کرے گا

انکوڈنگ ٹیکنالوجی میں عالمی رہنما ادارہ ٹیلیئرٹی انکارپوریٹڈ 16 ویں سالانہ براڈکاسٹ ایشیا 2011ء نمائش اور کانفرنس کے موقع پر 32 وڈیو چینلوں اور 128 آڈیو چينلوں کو ایک ماڈیولر ڈھانچے میں جوڑنے والے انتہائی مختصر ٹیلیئرٹی SES3200 وڈیو انکوڈنگ سسٹم کی نمائش کرے گا، یہ نمائش 21 سے 24 جون کو سن ٹیک سنگاپور میں منعقد ہورہی ہے۔ ٹیلیئرٹی یو ایس اے پویلین اسٹینڈ نمبر 4Q2-07 پر موجود ہوگا۔

ٹیلیئرٹی کے صدر رچ ڈکسن نے کہا کہ “وڈیو تقسیم کرنے والے ادارے بدستور ایسے آلے کی تلاش میں ہیں جو انہیں جدید کم بٹ ریٹ کی انکوڈنگ صلاحیت دے سکے اور چینل کاؤنٹ، چینل ٹائپ اور مستقبل کے ٹیکنالوجی اپ گریڈز کے ساتھ چل سکے، ملٹی پل انکوڈنگ فارمیٹس کا عام طور پر مطلب ملٹی پل انکوڈر باکسز اور آلے پر بہت زیادہ سرمایہ کاری ہوتا ہے۔ ہمارا نیا ایس ای ایس 3200 اس ضرورت کو ختم کرتے ہوئے نئی معمولی قیمت اور مستقبل کے لیے کم خرچ ملکیت پیش کرتا ہے۔”

نیا ایس ای ایس 3200 انکوڈر، جو ٹیلیئرٹی کے ملکیتی ٹیلیئرٹی -1 ٹ م اسکیل ایبل وڈیو پروسیسنگ آرکی ٹیکچر پر مشتمل ہے، اور ایک مکمل خوددار، اسکیل ایبل اسمال-فٹ پرنٹ اور “ہیڈ-اینڈ سسٹم ان کے بکس” کے حامل ہیں۔ صنعت کے معیار اے ٹی سی اے ڈھانچے کی بنیاد پر مکمل فیبرک سوئچنگ کے ساتھ بنایا گیا یہ نیا نظام علیحدہ کیبلز، سوئچز، راؤٹرز اور ملٹی پلیکسرز کی ضرورت کو ختم کرتا ہے۔

انوکھا ڈیزائن اس انکوڈر کو صنعت کا کثیف ترین اور سب سے سستا انکوڈر بناتا ہے اور ساتھ ساتھ صنعت میں اعلی ترین معیارکی وڈیو کمپریشن فراہم کر رہا ہے۔

سورس ایس ڈی یا ایچ ڈی (1080i یا 1080 پی) کوئی بھی ہو سکتے ہیں۔ ماڈیولز جلد ایس ڈی آئی، اے ایس آئی، کمپوزٹ اور آئی پی اِن پٹ فارمیٹس میں دستیاب ہوں گے۔

آپشنل ٹرانس کوڈنگ بھی دستیاب ہے، جو جدید وڈیو انکوڈنگز جیسے H.264/AVC (MPEG-4) اور اے وی ایس کو فوری ٹرانسکوڈنگ کے لیے ملٹی پروگرام ٹرانسپورٹ اسٹریمز (MPTS) کو اے ایس آئی اور گگ-ای کنکشنز پر ان پٹس کے طور پر استعمال کرنے کی سہولت دیتا ہے۔

ہر انکوڈر چار آڈیو چینل فی وڈیو چینل کے ساتھ ماڈیول چار وڈیو چینلوں کو سپورٹ کرتا ہے۔ آؤٹ پٹ ماڈیولز تمام انکوڈڈ چینلوں کو ایک ملٹی-پروگرام ٹرانسپورٹ اسٹریم میں یکجا کرتا ہے۔ بلٹ-پروف آن-ایئر ریڈ ایبلٹی کے لیے ریڈنڈنسی کنفیگوریشن کو کم از کم 7+1 سے 31+1 کنفیگوریشن تک اور مکمل ڈیوئل ریڈنڈنسی کو بھی مقرر کیا جاسکتا ہے۔

اضافی آپشنز میں فریم کنٹرولر کارڈز اور پاور سپلائی یماڈیولز شامل ہیں۔ اپ گریڈز مکمل ڈھانچے سے لے کر آسان ہیں اور تمام کارڈز ہاٹ-سویپ ایبل ہیں، اور فرنٹ لوڈڈ کارڈ اسمبلیز کے ساتھ ہیں۔

ایس ای ایس 3200 آرڈر کے لیے اب دستیاب ہے۔ اضافی تفصیلات کے لیے http://www.telairity.com ملاحظہ کیجیے۔

ذریعہ:ٹیلیئرٹی

رابطہ: ایجنسی رابطہ: اسکپ فیرڈربر از اسکپ فیرڈربر اینڈ ایسوسی ایٹس،

+1-425-315-1724، – امریکہ

skip.ferderber@skipf1.com؛ یا

ٹیلیئرٹی رابطہ: ہارلان میک گھان از ٹیلیئرٹی،

+1-408-764-0270 x518، – امریکہ،

harlan@telairity.com