آئی ایف آر اے کا پانچواں معاہداتی مرحلہ بخیر تکمیل کو پہنچا

AsiaNet 44922

برسلز، 6 جون/ پی آرنیوزوائر-ایشیانیٹ/

دس مختلف ممالک میں مارکیٹ کی گئی 450 مختلف مصنوعات ميں منتخب 50 خوشبویات کے تجرباتی نمونوں نے نے ثابت کیا کہ تمام خوشبویات کی نسخہ سازی آئی ایف آر اے کے ضابطہ عمل کے مطابق تھی۔ آئی ایف آر اے  کے معاہداتی پروگرام* کے پانچویں مرحلے، جو مئی 2010ء سے مئی 2011ء کے عرصے کا احاطہ کر رہا ہے، میں منتخب کردہ کسی بھی مصنوعات میں آئی ایف آر اے کے ممنوعہ مادے کو نہیں پایا گیا۔

یہ مصنوعات، جس میں معیاری عطریات، جلد کی حفاظت کی اور گھریلو مصنوعات شامل تھیں کا تجزیہ ایک آزاد ادارے یورو فنز سائنٹیفک * نے کیا اور تمام کو بری الذمہ قرار دیا۔

آئی ایف آر اے کے صدر پیری سیواک نے کہا کہ “ہمارے معاہداتی پروگرام کے پانچویں مرحلے نے ایک مرتبہ پھر ثابت کیا ہے کہ آئی ایف آر اے کے اراکین اور عطریات کی صنعت کی جانب سے ان معیارات کو بڑے پیمانے پر تسلیم کیا گيا ہے۔ آئی ایف آر اے میں ہمارا مقصد صارفین اور ماحول دونوں کے لیے خوشبویاتی مصنوعات کے تحفظ کو یقینی بنانا ہے۔ ہم صنعت کے تحقیقاتی مرکز آر آئی ایف ایم ** کے ذریعے تحقیقی اجزاء کے جامع تجربے اور آزاد ماہرین کے پینل کی جانب سے نتائج پر جامع نظر ثانی کے ذریعے حاصل ہونے والے فیصلے کی بنیاد پر صنعتی پالیسی کے تعین کے ذریعے اس ہدف کو حاصل کیا ہے۔ ہماری صنعت نے اس کمپلائنس پروگرام کو وضع کرنے کی ذمہ داری اٹھائی تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ آئی ایف آر اے کے معیارات کو تسلیم کیا جا رہا ہے اور میں مجھے بہت خوشی ہے کہ تازہ ترین مرحلے کے نتائج نے 100 فیصد تعمیل ظاہر کی ہے۔”

ہدایات برائے مدیران:

* آئی ایف آر اے کمپلائنس پروگرام کی توجہ اس امر پر مرکوز ہے کہ آئی ایف آر اے ضابطہ عمل کی مکمل پابندی اور نفاذ کو یقینی بنانے کے ذریعے عطریات کی صارفی مصنوعات کو تحفظ بخشا جائے۔ اس میں صارفی مصنوعات کی وسیع ورائٹی کا آئی ایف آر اے معیارات کے مطابق خوشبویاتی اجزاء کی موجودگی کا تجزیہ شامل ہے۔ مصنوعات کا جائزہ مخصوص طریقوں سے وضع کیا جاتا ہے اور مکمل آزادانہ طور پر یورو فنز سائنٹیفک کی جانب سے کیا جاتا ہے جو ایک معروف بین الاقوامی لیبارٹریز گروپ ہے جو بھروسہ مند اور غیر جانبدارانہ اور سخت داخلی طریق کار کا حامل ہے۔

مصنوعات کو مختلف زمرہ جات – خوشبویات،، آرائش و زیبائش، غسل خانے اور گھریلو و کپڑے دھونے کی مصنوعات – میں سےبے ترتیبانہ انداز میں منتخب کیا گیا، جو ہر سال ہر سال آئی ایف آر اے کے منتخب رکن ممالک میں سے بے ترتیبانہ طور پر منتخب کردہ دس ممالک میں سے حاصل کی جاتی ہیں۔

کمپلائنس پروگرام آئی ایف آر اے ضابطہ عمل کا جزو لازم ہے، جو ایک جامع دستاویز ہے جو ایسی مصنوعات کی فراہمی سے آئی ایف آر اے کی وابستگی کو مدد کرتی ہے جو صارفین اور ماحول دونوں کے لیے استعمال میں محفوظ ہوں۔

ضابطہ عمل خوشبویاتی مواد کی ساخت گری اور ان کے استعمال کے عمل تمام پر لاگو ہوتا ہے، جس میں تمام اقسام کی ایپلی کیشنز شامل ہیں اور یہ آئی ایف آر اے کے تمام معیارات کے مجموعے پر مشتمل ہے۔ آئی ایف آر اے ضابطہ عمل کا پابند رہنا تمام خوشبویات کے فراہم کنندہ اداروں کے لیے لازمی ہے جو (براہ راست یا مقامی اداروں کے ذریعے) آئی ایف آر اے کے رکن ہوں۔ صارفی اداروں کی اکثریت (بشمول غسل خانے کی اور گھریلو مصنوعات تیار کرنے والے ادارے) توقع رکھتے ہیں کہ ان کی خوشبویات ضابطے میں متعین کردہ آئی ایف آر اے کے معیارات کے مطابق ہوں۔

ضرورت پڑنے پر ضابطے میں سالانہ ترامیم لائی جاتی ہیں، جو نئی سائنسی پیشرفت کی بنیاد پر کی جاتی ہیں۔ اس میں استعمال پر نئی پابندیاں اور موجودہ استعمال کی پابندیوں پر نظر ثانی شامل ہیں۔

آئی ایف آر اے ضابطہ عمل دنیا بھر میں تقسیم کیا جاتا ہے اور تمام رکن انجمنوں اور ان کے رکن اداروں کے ساتھ ساتھ حکومتی تنظیمی اداروں اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کی ذمہ داری ہے۔ یہ ہماری ویب سائٹ پر بھی دستیاب ہے: http://www.ifraorg.org

** یوروفنز سائنٹیفک تجربہ گاہوں کا ایک معروف بین الاقوامی گروہ ہے جو ادویات سازی، غذائیات، ماحولیات اور صارفی مصنوعات کی صنعتوں کے ساتھ ساتھ حکومتوں کے لیے تجربات اور سپورٹ خدمات کی وسیع رینج فراہم کر رہا ہے۔ 29 ممالک میں 150 مقامات پر اس کے 8000 ملازمین ہیں۔ مزید معلومات کے لیے ملاحظہ کیجیے: http://www.eurofins.com

*** اے آئی ایف آر ضابطہ عمل ریسرچ انسٹیٹیوٹ فار فریگرینس میٹریلز (آر آئی ایف ایم) کی جانب سے آتا ہے، جس کا قیام 1966ء میں خوشبویاتی اجزاء کے لیے حفاظتی معیارات کی حوصلہ افزائی کرنے اور باضابطہ اداروں کے ساتھ تعاون کے لیے تجزیہ، قدر پیمائی اور سائنٹیفک ڈیٹا کی تقسیم تھا۔

تمام سائنسی نتائج کا تجزیہ ایک آزاد ماہر پینل کی جانب سے کیا جاتا ہے۔ یہ پینل جلدیات، علم الامراض، علم سموم، ماحولیات، تنفس اور تولیدی علوم کے ماہرین کے بین الاقوامی سطح پر جانے مانے گروپ پر مشتمل ہے۔ یہ پینل اسٹریٹجک رسائی، مسودوں پر نظر ثانی اور آر آئی ایف ایم کے تمام سائنسی نتائج کے تجزیے پر آر آئی ایف ایم کو مشاورت دیتا ہے۔ اس کے تجزیے آئی ایف آر اے کی جانب سے آئی ایف آر اے کے معیارات کی پیشرفت میں استعمال ہوتے ہیں۔ آر آئی ایف ایم یا ماہرین کے پینل کے بارے میں مزید معلومات کے لیے ملاحظہ کیجیے http://www.rifm.org  یا ای میل کیجیے rifm@rifm.org۔

روابط صرف برائے ذرائع ابلاغ:

مزید معلومات کے لیے رابطہ کیجیے: اسٹیفن ویلر،

ادارہ: آئی ایف آر اے،

فون نمبر: +32-2-214-2067،

موبائل نمبر: +32-497-57-33-94،

ای میل پتہ: sweller@ifraorg.org