دیلوئے نے بورڈ کے نئے چیئرمین کا انتخاب کر لیا، دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ

AsiaNet 44874

نیو یارک، 2 جون 2011ء/پی آرنیوزوائر-ایشیانیٹ/

اسٹیفن آلمنڈ نے دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ کے بورڈ کے چیئرمین کی حیثیت سے عہدہ سنبھال لیا

دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ نے آج اعلان کیا ہے کہ اسٹیفن آلمنڈ ڈی ٹی ٹی ایل کے بورڈ کے نئے چیئرمین ہیں۔ فوری طور پر موثر اس فیصلے کے تحت آلمنڈ جون 2007ء سے ڈی ٹی ٹی ایل کے بورڈ کے چیئرمین کی حیثیت سےخدمات انجام دینے والے جان پی کونلی کی جگہ لیں گے، کونلی کی ملازمت کی مدت 31 مئی 2011ء کو ختم ہو رہی ہے۔ نئے چیئرمین کی حیثیت سے آلمنڈ ڈی ٹی ٹی ایل کی اعلی ترین گورننگ باڈی کی نگرانی کریں گے۔

ڈی ٹی ٹی ایل گلوبل چیف ایگزیکٹو آفیسر بیری سالزبرگ نے آلمنڈ کی تقرری پر کہا ہے کہ “میں اسٹیو کے انتخاب کے حوالے سے بہت پرجوش ہوں۔ معیار اور صارفی خدمات پر ان کا سختی سے ارتکاز اور وسیع عالمی صارفی تجربہ ہمیں مارکیٹ میں دیلوئے کی ادارہ جاتی قیادت کو آگے بڑھانے میں مدد دینے کے لیے اہم اثاثہ ہوگا۔ دیلوئے نیٹ ورک میں تین سال سے زائد تک پھیلے ہوئے تجربے کے ساتھ اسٹیو نے مالیاتی خدمات، خصوصا ہمارے کاروبار کے سنگ بنیاد یعنی آڈٹ،  کے شعبے میں خود کو ایک عالمی معیار کا رہنما ثابت کیا ہے۔ ان کی کاروباری معلومات، گہرے رکن اداروں اور پیشہ ور نقطہ ہائے نظر کے ساتھ، انہیں ڈی ٹی ٹی ایل کے بورڈ کے چیئرمین کی حیثیت سے مستقبل میں کامیابیاں سمیٹنے کی شاندار بنیاد فراہم کرے گی۔”

قبل ازیں آلمنڈ نے ڈی ٹی ٹی ایل میں ڈپٹی گلوبل چیف ایگزیکٹو آفیسر، کلائنٹس کے عہدے پر خدمات انجام دیں، اس حیثیت میں انہوں نے مختلف ممالک اور صنعتی شعبہ جات میں صارفین کو خدمات کی فراہمی تک ایک مستقل اور امتیازی راہ اپنانے کا کردار ادا کیا۔ انہوں نے دیلوئے توش تماتسو میں گلوبل مینیجنگ ڈائریکٹر، آڈٹ کی حیثیت سے بھی چار سال کام کیا۔

آلمنڈ نے کہا کہ “میں ڈی ٹی ٹی ایل کے بورڈ کے چیئرمین کی حیثیت سے اپنے تقرر پر انتہائی فخر محسوس کر رہا ہے۔ پیشہ ورانہ خدماتی صنعتی میں کئی سالوں کے تجربے سے میں نے موثر انتظام کی اہمیت کو اصلی حالت میں دیکھا ہے اور اک ایسے بورڈ کے تحت خدمات انجام دیں ہیں جو ہمارے کاروباری شعبے اور صنعت میں سب سے بہترین نمائندہ ہے۔ حالیہ اقتصادی بحران کے دوران دیلوئے رکن اداروں نے مارکیٹ کی نئی حقیقتوں سے موافقت حاصل کرنے میں صارفین کو مدد دینے کے لیے عالمی نیٹ ورک کے وسائل کی مکمل وسعت لے کر آئے، اور ساتھ ساتھ معیار پر بھی کوئی سودے بازی نہ کی۔ عالمی مارکیٹ کے لیے ترقی اور مواقع کے حامل وقت کے موقع پر دنیا بھر میں دیلوئے کی انجمن کے لیے یہ قائدانہ کردار نبھانا ایک اعزاز ہے۔”

آلمنڈ نے جامعہ لندن نے بیچلر کی سند کی حاصل کی۔ وہ انسٹیٹیوٹ آف چارٹر اکاؤنٹنٹس ان انگلینڈ اینڈ ویلز کے فیلو، دیلوئے یوکے ایگزیکٹو کے رکن ہیں اور تقریبا 15 سالوں سے دیلوئے یو کے بورڈ میں بیٹھتے ہیں۔ وہ ڈی ٹی ٹی ایل ایگزیکٹو کمیٹی کے بھی رکن ہیں۔ آلمنڈ شادی شدہ اور تین بچوں کے والد ہیں اور لندن، برطانیہ میں رہتے ہیں۔

اسٹیفن آلمنڈ کی تصویر کی درخواست کے لیے jychopra@deloitte.com یا lmistretta@deloitte.com  پر ای میل کیجیے۔

دیلوئے کے بارے میں

دیلوئے برطانیہ کے نجی ادارے دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ سے متعلقہ اداروں میں کسی ایک یا اس سے زائد اداروں  اور ان کے رکن اداروں کے نیٹ ورک کا حوالہ ہے، جن میں سے ہر قانونی طور پر علیحدہ اور آزاد ادارے کی حیثیت رکھتا ہے۔ دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ اور اس کے رکن اداروں کے قانونی ڈھانچے کے حوالے سے مکمل تفصیلات کے لیے www.deloitte.com/about ملاحظہ کیجیے۔

دیلوئے مختلف صنعتوں سے تعلق رکھنے والے سرکاری و نجی صارفین کو آڈٹ، محصول، مشاورت اور مالیاتی مشاورت کی خدمات فراہم کرتا ہے۔ 150 سے زائد ممالک میں رکن اداروں کے ایک عالمی طور پر منسلک نیٹ ورک کے ساتھ دیلوئے عالمی معیار کی صلاحیتوں اور عمیق مقامی تجربہ رکھتا ہے جو صارفین کو کامیابی میں مدد دیتا ہے چاہے وہ کہیں بھی کام کر رہے ہوں۔ دیلوئے کے تقریبا ایک لاکھ 70 ہزار ماہرین معیار فضیلت بننے سے عہد سے وابستہ ہیں۔

ذریعہ: دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ

رابطہ: جیوتی چوپڑہ

گلوبل کمیونی کیشنز، دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ،

+1-212-492-4086،

jychopra@deloitte.com، یا

 

لارن مستریتا،

گلوبل کمیونی کیشنز، دیلوئے توش توماتسو لمیٹڈ،

+1-312-486-4259،

lmistretta@deloitte.com