ہائی سینس اگلے دس سالوں میں اسمارٹ ٹیکنالوجی اختیار کر لے گا

AsiaNet 44630

بیجنگ، 17 مئی 2011ء/پی آرنیوزوائر-ایشیانیٹ/

15 مئی کو ہائی سینس کروپ نے ادارے کی تجارتی حکمت عملی کے حوالے سے بیجنگ میں پریس کانفرنس منعقد کی اور اعلان کیا کہ ادارہ اسمارٹ ٹیکنالوجی کے عہد میں داخل ہوتے ہوئے مکمل ترقی کے مکمل نئے سلسلوں کا تعاقب کرے گا۔

(تصویر: http://www.prnasia.com/sa/2011/05/16/20110516258824.jpg)

ہائی سینس نے “اسمارٹ” حکمت عملی کا اعلان کر دیا

“مستقبل کا نیا تصور، آپ کے خواب کی تعبیر” کے عنوان سے رپورٹ میں ہائی سینس گروپ کے چیئرمین چو ہوجیان نے ادارے کی نئی “اسمارٹ” کارپوریٹ حکمت عملی کا انکشاف کیا ہے : ادارہ اپنے عملی فلسفے کی بنیاد پر اسمارٹ ٹیکنالوجی بنانے کے لیے جدوجہد، اپنی تخلیقی ٹیموں کے لیے تخلیقی تحریک، مستقبل میں افراد کے تقرر اور تعین کے نظام کا معیار مرتب کرتا رہے گا۔ اس “اسمارٹ” حکمت عملی کے نفاذ کو یقینی بنانے کے لیے ہائیر ایک ٹاسک فورس تشکیل دے گا تاکہ ادارے کو نئی سمت میں ترقی دی جا سکے۔ اس خیال کے جذبے کے ذریعے ہائی سینس ابلاغ، رابطہ، گھریلو مصنوعات، اسمارٹ نقل و حمل، رئیل اسٹیٹ اور دیگر شعبہ جات میں ادارے کے آپریشنز کے ہر پہلو میں اسمارٹ ٹیکنالوجی کو فروغ دے گا۔

چو ہوجیان نے اپنی تقریر میں زور دیا کہ ایک اسمارٹ-ٹیکنالوجی کمپنی میں ہائی سینس کی تبدیلی کی بنیاد ادارے کے بے مثال ملٹی میڈیا آپریٹنگ پلیٹ فارم اور “اسمارٹ اسٹور” کو مضبوط بنانا ہوگا، مؤخر الذکر ادارے کے ہارڈویئر کاروبار میں “خدمات کے ذریعے آمدنی تخلیق کرنے کے تناسب میں اضافے کی کوششوں کا حصہ ہے۔

اس وقت ہائی سینس فلیٹ اسکرین ٹیلی وژن کی چینی مارکیٹ میں قائدانہ حیثیت برقرار رکھے ہوئے ہے، جو اسے گزشتہ آٹھ سالوں سے حاصل ہے، اور ساتھ ساتھ اسمارٹ ٹیکنالوجی نقل و حمل اور ہوم کیبل ماڈیول شعبوں میں مستحکم برتری بھی حاصل کیے ہوئے ہے۔ یہ قوتیں اسمارٹ ٹیکنالوجی کے شعبے میں ہائی سینس کی آمد میں ایک کلیدی کردار ادا کرے گی۔ چو ہوجیان نے اس یقین کا اظہار کیا کہ “اب جبکہ اسمارٹ ٹیکنالوجی کا عہد آ چکا ہے، تخلیق کی اہمیت پہلے سے کہیں زیادہ ہو گئی ہے۔ ایپلی کیشنز، سروسز اور صارف کے تجربات مارکیٹ میں مسابقت کے مرکزی نکات بن جائیں گے۔”

چو ہوجیان نے انکشاف کیا کہ: “ہائی سینس جلد ایک انقلابی نئی پروڈکٹ جاری کرے گا جو اسمارٹ ٹیکنالوجی پلیٹ فارم پر مبنی تفریحی مواد پر مشتمل ہوگی جسے سوشل میڈیا سائٹس پر بھی پیش کیا جا سکے گا۔ ہائی سینس کا مقصد ٹیلی وژن کو ہر مقام پر لانا ہے، اور ٹی وی سیٹس کو نوجوانوں کی بڑی تعداد فراہم کرنا ہے۔ ان کوششوں کے ذریعے ادارہ صارفین کو مستقبل میں زندگی کے نئے طریقے اور ہائی سینس کے نئے انداز کا تصور کرنے کا موقع فراہم کرے گا۔”

ذریعہ: ہائی سینس گروپ

رابطہ صرف برائے ذرائع ابلاغ:

جیسی ما،

+86-532-8087-8250،

+86-532-8386-6770 (فیکس)،

mayuanyuan@hisense.com