ماحول دوست توانائی کے لیے پہلا متفقہ اور عالمی نشان

AsiaNet 44245

گروننجن، نیدرلینڈز، 26 اپریل / پی آر نیوز وائر – ایشیا نیٹ /

مسرور توانائی، ایک نوآموز  اقدام جو نئی مثبت ثقافتی تبدیلی کی وکالت کرتا ہے، استحکام کے لئے ایک شناخت اور آفاقی علامت کے طور پر ایک نیا نشانی پیش کرتا ہے۔

ایک صاف دنیا کو ضرورت ہے ہماری قابل تجدید توانائی اور پائیدار پیداوار کے طریقوں کی طرف رخ کرنے کی۔ یہ وجہ ہے کہ لوگوں کی ایک بڑی تعداد سبز توانائی کے ذرائع اور ماحول دوست مصنوعات کا انتخاب کر رہی ہے۔ ہم آلودگی ، آب و ہوا کے بحران اور وسائل کی غیر منصفانہ تقسیم سے پاک  ایک معاشرہ چاہتے ہیں۔ تاہم یہاں اب بھی اس تہذیبی تبدیلی کو پہچاننے کے لیے دنیا میں کوئی عالمی ماحول دوستی کا نشان  موجود نہیں۔

ایک مستحکم علامت کی طاقت

چونکہ یہاں دنیا میں کوئی ایک متفقہ علامت موجود نہیں، ہم ماحول دوستی کے لیے عالمی نشان اور ایک شناخت کے طور پر مجوزہ دستخط کرنے کے لئے استعمال کا مشورہ دے رہے ہیں۔ایرک سکوپن  کے شریک بانی کی طرف سے تخلیق کردہ مثالی ‘مسرور توانائی’ کے نشان کے ساتھ اب ایک علامت ہے  جو یہ ظاہر کرتی ہے کہ ہم ایک دنیا میں رہتے ہیں جہاں ہمارے لوگوں  اور ہمارے سیارے کے ماحول پر ترقی کا منفی اثر نہیں ہونا چاہیے۔

ماحول دوستی کی علامت کا آزادانہ استعمال

متحرک منصوبے جنہوں نے ‘مسرور توانائی’ کو پھیلایا اس علامت کو استعمال کرسکتے ہیں۔ علامت کس طرح حاصل کرسکتے ہیں کے بارے میں معلومات ہمارے ویب سائٹ  www.happyenergy.com پر دیکھی جاسکتی ہیں۔چونکہ ‘مسرور توانائی’  کا استعمال ، شیئرنگ اور ترغیب کوئی ایسا کام نہیں جو آپ اپنے لیے انجام دیں؛ آپ  ان لوگوں کے لیے جن کے ساتھ آپ یہ سیارہ شیئر کرتے ہیں اور نئی نسلوں کے لیے بہتر مستقبل کی ضمانت کی غرض سے یہ کام کریں۔

مسرور دنیا کے لیے تحریک

مسرور توانائی ایک مستقبل پر مبنی نوآموز تحریک ہے جو قابل تجدید توانائی اور ماحول دوست مصنوعات  و منصوبوں ، جو مسرور توانائی کی علامت کو قابل شناخت اور عالمی نشان کے طور پر استعمال کرتے ہوئے ‘مسرور توانائی’ کو پھیلا سکیں، کے ذریعے ماحول دوست معاشرے کی مثبت سوچ کی تشہیر چاہتی ہے۔

مسرور توانائی ایک ماحول دوست توانائی سے کچھ زیادہ ہے۔یہ ایک نئی تہذیب کی نمائندگی کرتی ہے جو صنعتی انقلاب کا لازمی  تعاقب کرے۔ایک تہذیب جو قدرت کے لیے احترام اور معاشرتی انصاف کے لیے اٹھ کھڑی ہو۔ آلودگی، ماحولیاتی مسائل اور وسائل و مہارت کے غیر ذمہ دارانہ استعمال  کے بغیر۔ اب ہم تاریخ میں ایسے مقام پر ہیں جہاں ایک نئی ثقافت اب ایک خواب نہیں بلکہ حقیقی مقصد ہے۔

“ہماری ‘مسرور توانائی’ علامت ایک سورج کی مانند ہے؛ یہ ہر ایک کے لیے مفت اور دستیاب ہے”

ووبو اوکلز، پہلے ڈچ خلانوورد، طبیعیات دان اور مسرور توانائی کے شریک بانی

علامت بغیر کسی قیمت کے http://www.happyenergy.com سے ڈاؤن لوڈ کی جاسکتی ہے۔

http://www.happyenergy.com

ہائی ریزولیشن تصاویر یہاں سے ڈاؤن لوڈ کی جاسکتی ہیں:

http://www.happyenergy.com/media/press

ذریعہ: ہپی اینرجی

مزید معلومات کے لیے رابطہ برائے ذرائع ابلاغ: ایرک سکوپن: فون: +31-50-5425340، ای-میل: erik@happyenergy.com